Ηράκλειο, 2014

"Εσένα"

Posted by Παναγιώτης Παρασκευόπουλος | Posted in | Posted on 6:18 μ.μ.

"Τις προάλλες, λίγες μέρες πριν ξαναμιλήσουμε όπως μιλάμε, πέτυχα τον εαυτό μου να κοιτάει τον καθρέφτη και να σκέφτεται. "Εσένα" πρέπει να σε περιγράψω. Και, αντί να σε περιγράψω σε κάποιον άλλο, αποφάσισα να σε περιγράψω στον εαυτό μου. Αλλά κόλλησα γρήγορα.
Ξέρεις πως σε βλέπω; Σε βλέπω σαν ένα τραγούδι που είχα ακούσει μικρός. Και χωρίς κάποιον προφανή τότε λόγο να μου είχε κολλήσει στο μυαλό. Και να το τραγουδούσα, να το άκουγα, να το σκεφτόμουν συνέχεια. Και μια μέρα, ξαφνικά, απλά να το ξέχασα. Ξέχασα το τραγούδι που τόσο μου είχε αλλάξει την Ζωή. Και μετά ήρθες εσύ, και ξαφνικά, επανήλθε στο μυαλό μου, και τότε κατάλαβα γιατί μου είχε μείνει τότε. Αν έπρεπε να σε περιγράψω σε κάποιον, θα σε παρομοίαζα με ένα τραγούδι που τόσο πολύ μου άρεσε μικρός. Σαν ένα τραγούδι που θα ήθελα να με ακούσει να τραγουδάω όλος ο κόσμος."
Αυτό του είπα. Και φυσικά τότε ήταν που απομάκρυνα τα μάτια μου από τον καθρέφτη. Αυτό του είπα. Για "Εσένα".

Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου